Dagens facelook!

Hej på er!

Blev lite ändrade planer för idag, började med att Madde kom hit runt tre, vi gick utanför och satt oss bara och inväntade pappa eftersom jag inte hade någon nyckel så jag kunde låsa.Sen åkte vi ut med Jenny ett tag, det var trevligt.När jag kom hem så åt jag mat med familjen, gott var det.

Efter så kollade jag lite på film, minns inte vad den hetta, men det dröjde inte länge innan jag satte mej här vid datorn igen.Sen skulle jag egentligen ha varit med Jessica, hon frågade om vi skulle åka till a-huset, men jag hade sån huvudvärk så jag orkade inte, hade hellre vela varit här eller hos henne bara, men jag sa att hon kunde åka dit, så är vi en annan dag:)Resten av kvällen ska jag bara tillbringa hemma, ska ta det lugnt osv, det är ju skola imorgon.Har lite sovmorgon iaf, börjar vid 10, får se om jag och Jenny kanske tar bilen imorgon, hoppas:p Så himla drygt att åka buss.
Puss!

Textstilen Dagens look är gjord av :
http://eswalander.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0