dagens outfit!

Hej på er!

Har precis käkat mat och gud så gott det var!Nu sitter jag här uppe och lyssnar på musik bara, ska nog strax gå ner och busa lite med William, hihi.Just nu vill jag bara ut och göra något, solen lyser iaf, det är ett plus:)Får se vad det blir senare, inne ska jag inte sitta iaf!Hade dock inte plattat hår, det hänger hur som helst efter lockarna sen igår,men orkar inte bry mej.:>Har även fått en liten påsk påse med trosor,strumpor och massa saker för hud och hår av Carros mamma och sen har jag fått en kajal penna av pappa,tack så mycket.Jag knäppte även bilder på det men enheten hittas inte när jag ska lägga in,suck.
DAGENS OUTFIT:

t-hirt-warp(vet inte pris)
stickad gardigan-jc 199kr
lack leggings-nelly.com 299kr(tror jag?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0