godnatt!

Hej på er!

Har suttit i säkert snart en timme och bara läst ögona ur mej, det är en blogg som alla olika sorts människor har fått skrivit om sitt liv och sin uppväxt, så himla sorligt och intressant och leva sig in i.Världen är inte rättvis,varför ska man behöva vara med om nått sånt hemskt och dåligt, jag har själv varit med om dåliga saker, men jag borde inte klaga, för folk har det värre än så, man ska vara rädd om det man har och jag tycker ni ska ta tid och läsa det är värt det.Ni är inte ensam om att må dåligt, ni hittar säkert någon i samma sort, ett tips till er som behöver skriva av er, gör ett inlägg,ni kan vara ononym!:http://detfinnsandra.blogg.se/
Nu är jag alldeles för trött för att sitta öppe och hur törstig som helst, nu blir det dricka vatten och sen sova.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0