Hej mina söta läsare!

Godmorgon!

Sryy,för skit dålig uppdatering igår,
men jag har bara varit hemma, mitt humör har väl inte varit på topp om man säger så men mot kvällen drog jag ut med Jenny så det var verkligen skönt!Och sen hade Therese tagit tillbaka sitt internet när jag kom in och jag vågade inte sitta vid pappas dator nere själv, så jag tillbringa min tid i sängen och pratade med Robin i tlf ett tag och sen sov jag, så ni vet varför det inte blev att blogga.

Idag vaknade jag runt halv ett, skönt att få sova ut måste jag säga.Just nu sitter jag på pappas dator och kikar runt lite.Jag borde egentligen käka lite mat,men jag är inte äns hungrig, åt så mycket cheez ballz igår,haha!Men jag måste väl tvinga mej själv att äta någonting snart, annars blir mitt humör inte att leka med.Det är rätt så skönt väder ute också, solen skinner iaf, men det blåser lite, borde väl fixa mej snart och göra något?Måste ju ta vara av vädret:)Vi hörs när jag har hittat nått att göra,skriver ett inlägg innan jag drar ut.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: zandra

nej :p

2010-04-11 @ 15:34:07
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0