inte hunnit med..

Hej på er!

Jag har inte glömt bort er,
jag lovar!
Igår så kom Jenny och hemtade mej så jag slapp ta bussen, hon skjussade iväg mej till Robin.Vi gick in till han och kikade lite på tv och han lockade håret på mej, blev skit snyggt!Sen åkte han för att hemta Jessica och jag gick och mötte Alexandra och Elin.Vi gick hem till Alexandra och väntade, sen kom Robin och Jessica också.Vi kikade runt lite i huset, men sen tråkigt nog lära Jessica hem direkt, och det var synd..Sen spelade vi kort(tecken),drack cola och skratta ihjäl oss, treeeevligt!Sen drog jag,Elin och Robin ut med Jenny och Pontus och åkte bil ett tag.Sen skjussade dem oss till vågbro.Vi var ute och gick och prata bara, sen gick Elin hem och jag och Robin in till han för jag skulle sova där, blev tv och film för oss resten av natten, det var mys.

Idag vaknade vi upp vid 12, eller rättare sakt jag, han halv sov väl,haha.Låg och drog mej ett tag och sen kom pappa och hemtade mej, eftersom jag skulle hinna hem ducha och göra mej i ordning.Nu sitter jag här och folket har precis kommit, det blir ju påskbord här, så nu måste jag skynda mej ner och äta innan jag hungrar ihjäl:)Vi får höras mera senare, jag har inte tid nu, men hade en kanon kväll igår och tack för det!Slänger upp bilder sen.
Glad påsk btw!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0