inväntar klockan!

Hej på er!

Har tyvärr inte haft tillgång till dator, jag kom hem vid kvart i sju sen dess har jag ätit sibylla med familjen och suttit lite på msn bara, har inte gått att logga in på internet fast det står att jag har, det är helt sjukt, min dator håller på att gå sönder helt känns det som så just nu lånar jag pappas dator.Och jag har så sjukt tråkigt nu, vill att klockan ska bli tio så bingo lotto kan sluta så Jenny och Pontus kan komma och hemta mej och sedan ska vi dra för att hemta upp Robin, det kommer göra min kväll kung!Har tyvärr inga bilder på pappas dator,jag bloggar ikväll/natt när jag är hemma igen om det nu funkar på min dator, annars lånar jag pappas eller systers.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0