kvällspromenad..

Hej på er!

Blev tyvärr inte att jag va med Elin eftersom hon inte kunde vara nå länge vilket var väldigt synd.Jag har kikat lite på tv och sen tvingade jag min lillasyster att gå en promenad med mej runt stugsund, så vi gjorde det.Riktigt skönt att gå när det är mörkt men sjukt läskit, jag hatar att vara ute då, blev lite smått panik ibland men det gick väl bra.Nu är jag hemma och tänker bara tillbringa min kväll framför datorn och jag kan bara säga sjukt skönt att det är lov, imorgon ska jag sova länge och sen får jag se vad dagen bjuder på;)

Jag bjuder på en oseriös bild sen jag gick,haha!
mössa,tjocktröja,skinnjacka,mjukis & ugs, perfekt gå outfit för kvällen!

ser ut som den vänstra armen är cepe,HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0