längtar!

Hej på er!

Pappa,Carro och William kom hem för en stundsen, dem har varit till hudik på ultraljud och det visas sig troligen vara en tjej och gud så glad jag blev när dem sa det, så får hoppas att det blir det.Jag längtar så grymt till början eller mitten av September när lilla snuttan kommer, ett till små syskon det inte bli bättre,hihi:)Just nu kikar jag runt lite och ska väl strax hänga in kläder i garderoben, rev typ ut hela i morse,haha.Och bara drygt en timme kvar tills Andra Avenyn börjar!Och förresten, statistiken bara ökar och ökar, gud vad jag verkligen älskar det, många fler sen jag blev medlem på bloggtrafik.nu, pröva ni också=)

Jag älskar dig min söta lillebror,snart blir även du storebror, höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0