skolan!

Hej på er!

Hade tyvärr inte tillgång till dator innan jag gick ut igår,men jag stack ut med Jenny ett bra tag iaf, vi var först och fika och sen var vi ute och åkt bil och sen var vi hem till Pontus, satt inne och lyssnade på musik och sen satt vi ute och sola, så grymt skönt väder, kom hem vid nio och då tog jag mej ett bad och sen la jag mej.

Vaknade vid halv sju idag, då klev jag upp och gjorde mej i ordning och sen tog jag bussen till sjukhuset där Jenny sedan hemtade mej så bärde det av till skolan, tog bilen dit, så himla skönt väder.På lunchen var vi och träffade lite folk, nice!
Nu sitter jag här med Jenny och gör inte så mycket, letar mallar på någonting, ska därefter rita över på tyg och göra något, men jag orkar inte det just nu, vi har snart idrott, då är det bad men vi tar nog bilen hem ist:)
Hörs mera när jag är hemma, men ska först vara med Jenny.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0