sommarlov nu tack!

Gud vad jag saknar sommaren 2009,lika så 2008!Men denna sommarn ska bli bättre än bäst.Jag längtar så jävla mycket, för det första hoppas jag på ett sommarjobb så jag kan tjäna massa pengar,sen ska jag åka till Stockholm med dem allra bästa och åka till Storjunfryn och tälta bada sola grilla och massa mys.Och den 29 juli fyller Robin 17 och sen fyller jag 18 31 juli och då är det även våran 2års dag,ge mej lov nu va!
Vad ska ni andra göra i sommar?:]
Kommentera gärna, det är bara roligt och veta.

Jag bjuder på en otroligt gammal bild på mej sen en sommar förr!
Och bilden nedan är på mej & Elin sen förra sommarn, gud vad jag saknar!

Och klaga inte på hur vi ser ut, för den natten glömmer jag fan heller=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0