söndags mys!

Hej på er!

Idag klev jag upp tidigt redan vid halv tio,orkade inte göra mej i ordning var för trött, sen åkte vi iväg till Söderala och kollade på huset på åkervägen 30, det var faktist fint och jätte stor gård på baksidan, men tapetsering behövs verkligen, men det får man nästan alltid räkna med.Men det är ju inte alls säkert vi får det, var ju annat folk där också, men man kan ju hoppas.Efter så var vi in och handlade cheeze ballz och mat.Har precis ätit, tänkte strax gå ut och hoppa lite studsmatta sedan mysa ner mej i soffan är så himla trött och äta cheez ballz ska jag göra för fulla muggar,haha.Och vad som händer idag har jag ingenaning om?Men grilla ska jag göra med familjen senare iaf,mums.
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg! :d

2010-04-25 @ 13:44:54
URL: http://meadow.devote.se
Postat av: moa

åååhhh..sugen jag blev på cheese balls-din jävel!;)

haha hoppas du haft en trevlig helg iaf!:)

2010-04-25 @ 19:32:57
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0