sunshine!

Hej på er!

Nu sitter jag hemma och har precis ätit grillat.Och måste ju bara säga att jag älskar vädret nå grymt:)

Idag har jag bara varit i skolan och sedan på trafikkunskap med dem allra bästa,roligt faktist.
Nu ska jag kika runt lite till och sedan ska jag sätta på någon film.

Och justja jag tänkte berätta att jag har blivit medlem på en sida som heter  bloggtrafik.nu,och det är en jätte bra sida om man vill komma igång med bloggen mer,det ända du behöver göra är att bli medlem på deras sida och sedan logga in på din och sen söker du på en blogg och sen nästa och desto fler bloggar du besöker,desto fler poäng får du och desto mer poäng du får,desto fler läsare får du,låter inte det helt utmärkt?=)
Fick dock tipset av http://zandrahedberg.blogg.se/.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0