baddags snart..

Tjoho på er :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik bara,vaknade runt två, sen dess har jag lagat mat åt mej och syster och även varit duktig att plocka ur diskmaskinen så får Therese stoppa i eftersom att pappa och Carro inte är hemma,dem är i stlm och kollar 3D ultra ljud på bebisen och William är hos sin mormor under tiden.Men jag pratade med Carro nyss i tlf och deras tåg går hem strax, så dem är hemma runt fem halv sex, då har dem även med dvd film och kort som vi ska få se, och nu är det helt säkert att det blir en tjej,gud vad jag längtar alltså,14 september är det beräknat men det är bara att vänta och se!:)

Nu tänkte jag kika runt lite bara innan jag ska ta mej ett varmt och skönt bad så har jag det gjort, sen får jag se vad dagen har att bjuda på, någonting ska jag allt göra iaf.:)
Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: felicia

haha kul att jag råkade hamna här och började läsa detta inlägg.. :) det måste vara caroline westlund du skriver om, gammal klasskompis:) Hälsa så gott!! :)

2010-06-15 @ 15:54:07
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0