Det här har jag gjort idag..

Varit i Jonskär med Robin och Anton,vi tog oss ut med gummibåten ett bra tag,rodde ut mot stenarna och klev sedan av och satt och njöt av solen bara,häääärligt.Men sen när vi skulle gå tillbaka till båten så råckade jag halka på en  av stenarna och ramla i så jag vart lite blöt och skrapa upp lite på ena benet men det var inte mycket endå men typiskt mej!!Då åkte vi tillbaka till bryggorna så jag fick ta av dem blöta kläderna och försöka sola mej torr.Medans jag gjorde det så åkte dem över till andra sidan till en strand och efter en stund hör jag dem plötsligt ropa att båten har gått sönder,då hade hela underdelen lossna,men som tur var skulle dem precis upp på land,haha.Så Antons mormor fick åka och hemta dem och sedan när dem kom tillbaka,så klädde vi bara på oss, sedan åkte jag och Robin hemmåt,han skjussade ner mej till stan där jag väntade på bussen så var hemma vid sex tiden,då kikade jag bara på tv och var med William.

Har precis käkat pizza med familjen å gud vad gott det var var.Nu ska jag bara chilla hela kvällen till musik och sånt det finns nog inga ord som kan beskriva min trötthet så blir nog till att lägga sig i tid ikväll för imorgon blir det Ljusne badet med Robin för jag har nämligen hört att det ska bli kanon väder,så läre väll upp i bra tid och nu menar jag det!:)

Och justja,här är bilderna som dem tog hos fotografen på sötnosens ettårsdag!

Pizzan jag åt,jag delade med Carro,var svin gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0