gårdagen/idag!

Hallå Hallå!

Jag har inte orkat blogga på hela dagen tyvärr, men jag tänkte berätta lite om gårdagen.Jag mötte Jessica vid sex så då tog vi bussen till stan och bytte buss till vågbro då vi gick in till Robin.Där var då Alexandra, vi lyssnade på hög musik och fixade oss och så,trevligt vare!:)Sen tog Jessica bussen till stan medans vi andra inväntade hans bror och hans kompis för dem skulle gå med oss ner till stan, sen gjorde vi det.Hade en riktigt trevlig kväll/natt kan jag säga, sov sedan över hos Robin,vi kanske kom hem runt kvart i tre och var då sjukt trött, så vi la oss direkt i sängen och prata och sånt,skulle egentligen se en film men så blev det ju inte,men hade det mys tills vi somnade iaf.:)

Jag vaknade ungefär runt halv två, har bara legat och dega i sängen tills pappa kom och hemtade mej runt kvart i fyra då åkte vi hem och käka, pasta och skinksås, gott.Jag har haft huvudvärk,ont i kroppen varit trött osv, så har inte orka gjort ett skit,men nu mot kvällsidan har jag faktist damma,damsuga och plocka undan på rummet för imorgon så kommer det folk hit vi ska fira Williams ett års dag imorgon eftersom alla jobbar på måndag.Ska även hinna åka och handla med pappa och Carro först, måste leta en väska för min är trasig.Får heller inte glömma att jag fått ett par jeans tajts idag av dem, sjukt sköna,dem är köpt på Lindex.!Kan visa bild sen någon dag:)

Nu ska jag gå ner och hemta ostkrokar och ett glas vatten, sen ska jag bara chilla till musik hela kvällen, ska försöka lägga mej i skaplig tid, eftersom jag ska upp runt halv elva/elva, får se om jag kommer upp eller inte, det vet man aldrig med mej,hehe:)
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0