gud vad jag längtar..

Kom hem för en drygt en kvartsen, innan dess var det först skola, sen träffade jag Robin en sväng i stan:)Just nu sitter jag bara här inne på mitt rum och lyssnar på musik.Och min lillebror han är bara snart ett år och har redan lärt sig att klättra upp för hela trappen, han har gjort det 3 ggr nu och det är inte BRA!!Bara tur att han inte lyckas ramla, han är så gullig, sen öppnar han min dörr, naw.:)Men snart ska vi skaffa grind, behövligt verkligen.

Nu sitter jag och väntar på att Carro ska sluta och att pappa ska laga klart maten, för jag är hungrig, åt ju bara en halv baugette till lunch..Idag blir jag förmodligen bara hemma, jag är så sjukt trött och imorgon har jag ju tagit ledigt och gud vad skönt säger jag bara,ska ner på stan och kolla på studenterna med Jenny.:)

Och gud vad jag längtar till September när jag får ett till syskon, en tjej blire!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0