hemma..

Kom hem för en stundsen,haft det bara trevlans med Robin och Anton idag.Vi har hoppat studsmatta,spelade batminton och sen var vi även hem hit till stugsund och fiska lite,men det var sjukt kallt, så vi vände nästan direkt faktist.Sen har vi bara tagit det lite lugnt inne framför tvn,fick skjuss hem av Antons pappa.

Har precis käkat lite mat,potatis,kött och sås som pappa och Carro gjorde tidigare,gott.För övrigt så är jag ensam hemma vilket jag inte tycker om alls,varför vet jag inte men så är det med de.Blir väl att chilla till musik och äta mina efterlängtade ostkrokar som jag inte äns rörde igår prg av min mättnad,men skulle inte vara helt fel med lite sällskap:(
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0