hemma..

Hallå Hallå!

Nu är jag hemma och har tid för att blogga lite, jag har precis käkat mat och när jag sen kommer upp till datorn så ser jag en jätte spindel på vägen och rusar ner, så pappa va nyss och tog bort den så för tillfälle sitter jag nere men jag har verkligen fobi för spindlar, men ska försöka våga mej upp senare.Ska alldeles strax ta mej ett bad ska bara se klart en film som Carros mamma filmade sen Williams dop när hennes syster sjunger.:)

Blev att sola 25 minutare sjukt skönt kan jag lova, när jag var klar hade jag precis missat bussen med fem minuter,typiskt men det gjorde inge, jag var endå så varm så jag tog mej en promenad till faster och kusin och inväntade nästa buss, men då blev jag bjuden på fika och kikade lite på film så Carro hemtade mej efter en stund.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Jag gillar din design, den kändes så annorlunda (:

2010-06-17 @ 18:57:31
URL: http://lovisahogbergs.blogg.se/
Postat av: mersiha

aha okei va ska du hitta på ikväll då?:D

2010-06-17 @ 20:07:01
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0