inväntar kusinerna!

Hallå Hallå!

Idag vaknade jag runt halv elva första gången, då klev jag upp för att gå ut på balkongen och där fanns ingen sol tråkigt nog så då gick jag och la mej igen och vakna därefter runt halv 12.Då gick jag ner och åt mat, sen har jag bara tagit det lugnt framför datorn stortsätt hela dagen.Har precis plockat undan på rummet och fixa mej och sitter nu och inväntar kusinerna.Vi ska fika och sånt,eftersom att dem inte kunde komma när vi firade William,så det blir trevligt.Ikväll har jag inga alls planer men något kul ska jag allt försöka att hitta på,så vi hörs sen senare när dem åkt hem,lägger även in någon bild då.:)

Och missa inte min frågestund!Pågår till nästa helg,
för det är inte många som deltagit ännu,så kom igen!

William som nyfödd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0