jag älskar vädret!

Hallå Hallå!

Det blev skola endå jag kämpade iväg med världens huvudvärk i morse, men det blev bättre under dagen som tur var.Jag och min klass har varit i köket ist för 3-orna i dag också eftersom dem är kvar i Stockholm, det har gått bra, vi har gjort mat och sedan suttit ute i solen och ätit äppelpaj med vaniljsås och druckit festis,gott:)

Jag kom hem runt fem sen dess har jag bara ätit och suttit här med musik, jag är så pigg endå, ska fortsätta kika runt lite nu och bara ta det lugnt resten av kvällen.Jag knäppte även bild på fikat, men min mobil är störd, sen när jag ska leta bilden så är den helt borta det är sjukt, funderar på att lämna in mob, den krånglar så ofta.

Ni får nöjja er med en google bild tyvärr.:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0