jag har tråkigt..

Nu är jag tillbaka och har tid för att blogga lite.Har precis ätit sibylla käk här hemma med familjen och jag är sjukt mätt men det är väl det man ska vara?Hehe:)Sitter och chillar till musik bara och kikar runt lite på bloggar.Jag ska strax sy fast öglan på mitt linne på sidan där halsbandet ska hänga, för jag fastna så den sprack, typsikt mej.

Jag hatar att ha tråkigt vilket jag har nu, men endå ganska skönt att bara ta det lugnt, men känner inte för att sitta stil med tanke på att man haft saker att göra hela dagen lång haha, får se om jag drar ut något sen eller hur det blir, men då kanske jag är lite mer social här på bloggen nudå, då blir väl mina läsare glad antar jag?.:)


Kommentarer
Postat av: Lilla Nathiiz

Jag är ditt största fan ever och älskar din blogg!

Hoppas du kan lämna en kommentar hos mig. Det skulle vara coolt om du min idol kunde göra det.



Kisses! Nathiiz

2010-06-13 @ 20:20:04
URL: http://lillanathiiz.blogg.se/
Postat av: vilde

fint design :)

2010-06-13 @ 20:42:52
URL: http://www.vhmd.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0