jordgubbar med grädde väntar..

Hej på er!

Jag har inte haft tid att blogga förns nu, jag kom hem runt halv sju då började vi grilla, sen tjuvåt vi litegranna för vi var så hungriga,för vi tänkte ju äta tillsammans med Therese efter hennes skolavslutning.Men sen bestämde vi oss för att åka till berget för att kika på henne och alla andra så då gjorde vi det.Nu har jag precis ätit lite igen orkade dock inga jordgubbar med grädde efteråt, men ska äta det om ett tag.:)

Nu ska jag rycka på mej jackan och sedan gå till Oden för att möta Robin en snabbis och sedan ska jag fixa inför imorgon och lyssna på musik bara, men jag är snart tillbaka, då kommer en dagens fråga också!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0