kikar runt lite..

Ny badat och fräsch,nu sitter jag och käkar bulla och dricker ett glas mjölk,gottans.Men eftersom jag fortfarande sitter nere så kan jag inte chilla till musik för jag sitter i tv-rummet och min pappa är fotbollsnörd så han är helt inne i det och vill inte störas av musik och jag orkar verkligen inte flytta mej,jag sitter faktist skönt här,hehe.Nu tänkte jag kika runt lite på kläder och se om jag hittar något somrigt man kan beställa.:)
Vad händer imorgon alla?

KVÄLLENS MYS LOOK!

*ignorera en osminkad Sara här*


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej

fina bullar du har gjort tycker jag

och det var en bra film om Andreas jag

känner inte han men jag har sett han några gånger så

dina bullar ser gott ut ;) från Emma kramar på dej gumman ta hand om dej <3333

2010-06-20 @ 00:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0