kikar runt lite..

Nu har jag kollat klart på filmen,den var riktigt bra faktist.Jag ligger fortfarande nuvarande i sängen, orkar verkligen inte resa mej upp,man blev ju trött av att ligga stilla och kika rakt in i en data skärm, men samtidigt så var det skönt att bara koppla av för det behöver jag verkligen.Tänkte faktist bara kika runt lite till innan jag ska lägga mej och sova för imorgon ser du ut att bli ganska bra väder så jag tänker verkligen ta vara på det och vakna i god tid.Jag hoppas att det blir tillräckligt varmt att man kan dra sig iväg för att sola och bada.Då tänker iaf jag,Robin och Anton åka till ljusne badet, så man får väl vänta och se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0