kikar runt lite..

Har precis kollat klart på Hundtricket, den absoluta bästa filmen enligt mej, hehe.Och jag är sjukt trött, jag funderar på att lägga mej i sängen och vila ögona 10 minuter, men då kommer jag bara somna, så jag lägger mej hellre om en stund då jag känner för det,haha.

Just nu vill jag bara ha sorligt och verkligen varmt väder så man kan sola och och bada, jag har inte äns doppa mej i år, vilket nästan alla verkar ha gjort, men det har inte äns varit riktigt varmt i luften, då orkar man ju inte.Men nu ska jag fortsätta att kika runt lite innan jag ska stänga av för att sova.

Jag vet också att jag inte lagt ut dagens fråga, jag gjorde det bara en gång, men det är lite jobbigt att komma på en fråga varje dag, bättre ni kommenterar och ställer frågor, så får ni veta det ni vill.Eller tycker ni inte det?:)
Puss & Adjö!

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg! :)

2010-06-15 @ 09:26:17
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0