lunch rast..

Hallå Hallå!

Just nu har vi lunch rast, sitter här vid datorn bara.Jag och Jenny delade på en baguette till lunch och satt ute i solen och åt, gott.:)Jag är verkligen jätte trött, så nu vill jag bara hem, men jag slutar inte förns tre, men tror vi bara skulle kolla på film runt halv ett när vi börjar, gud vad skönt.Och imorgon har jag begärt ledigt, så då ska jag sova länge nog och sedan gå ner på stan en sväng med Jenny sen återstår att se vad min dag bjuder på, härligt att vara ledig nån gång också och sover troligen över hos henne imorn kväll.

När jag kommer hem idag runt fem tiden ska jag först käka sen ska jag platta löshåret och sedan prova att locka det och se om det blir bra så isf ska jag ha det på fredag, så får hoppas på bästa resultat, sen blir det nog bara datorn skulle jag tro, men en promenad får jag inte missa och heller inte att busa med lillebror min!!:)
Vad ska ni andra göra idag?♥
Puss & Adjö!

Bjuder på en gammal söt bild på sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0