Mys dag!

...Är vad jag har haft idag.Jag har tillbringa hela min dag ute i solen på Ljusne badet med min underbara pojkvän.Vi har solat en hel del och även badat så himla härligt väder det varit idag.Sen var jag iväg och köpte mat i kiosken det blev korv med mos för min del och sedan gick vi även iväg för att köpa lite godis,s märken och dill chips(liten påse) fick det bli,gott.Senare när vi kändes oss klara där runt fyra tiden kanske det var?Så tog vi moppen till Konsum för att köpa stjärnchips som vi båda verkligen va jätte sugna på och en dricka.Men för min del blev det festis som alltid,jag tycker det är godast!Sedan åkte vi bort mot stenö strand och tänkte sätta oss där men det var så mycket folk och vi var sjukt trötta så orkade verkligen inte med mer folk,tycker att det räckte för idag så vi åkte bort mot Sandarne ist i en lekpark och satt oss i en stor gunga och fikade och prata bara.Sen kom även Jenny och Pontus dit en stund så det var trevligt faktist.:)
Mysipysi ♥

Har precis badat,känner mej riktigt fräääsch tog på mej mjukiskläder också för den delen och det är ju extra skönt tycker jag.Jag är jätte trött och tänker verkligen inte vara vaken så länge ikväll med tanke på att jag ska till tandläkarn imorgon i Gävle.Pappa och William ska också följa med och då får jag även sällskap på tåget dit och hem eftersom att vi vill inte ta våran bil med tanke på att den ska in på lagning igen.Efteråt så ska jag på stan en sväng och kika på nå sommar kläder.Vi åker tidigt imorgon redan vid 08.55 med tanke på att jag ska vara på plats 10.30 så hinner inte blogga innan jag sticker så jag gör det när jag är hemma igen kommer även bilder på det jag köpt osv då.:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0