nu blir det duschen!

Hallå Hallå!

Vaknade först av att mitt arlarm på mobilen ringde vid 08.45 men jag tröck bara av och somnde om och vaknade 10.10 med panik!För det var ju meningen att jag skulle ta 10.02 bussen in till stan för jag hade tid på ungdomsmottagningen 10.30 men som tur var så ringde jag och tog det genom telefon så det var verkligen skönt endå.Sen gick jag ner och passade William lite när han badade i sin pool ute på bron och sen käka jag.Sen såg jag vilket fint väder det var ute så jag gjorde ordning två byttor en med olivolja i och en med saltvatten sen så gick jag ut och la mej på balkongen och kletade in mej med detta och stekte sedan i solen ett bra tag,häääärligt det är,jag älskar verkligen att sola!:)

Nu väntas en svalkande dusch och sen ska jag tvätta mitt löshår så har jag det gjort,för imorgon tänkte jag faktist använda det eftersom det är midsommar och locka lite i topparna för det är sjukt snyggt,brukar knappt använda det nu på somarn det är bara jobbigt,hehe.Sen får jag se vad dagen har att bjuda på senare.:)
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0