puss och godnatt!

Tillbaka, nu sitter jag och käkar jordgubbar med grädde, mums:)Jag sover alltså hemma inatt ist för hos Jenny, jag har ju nybäddad säng och jag känner endå ingen ork att sova borta så det blir skönt att va hemma.Jag tänkte lägga fram kläder och sånt inför imorgon nu och sedan lägga mej i sängen, är så sjukt trött så det är inte sant.Det krånglar att lägga upp nu helt plötsligt med bilder, så dagens fråga kommer imorgon tyvärr och då får ni även bilder från min skolavslutning förhoppningsvis:)

Och jag vill bara säga Grattis i förskott till Lina som tar studenten imorgon,
jag kommer sakna dig gumman som fan!

Bilden är från balen,ser ni hur vacker hon är eller?;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0