trött och huvudvärk..

Hallå Hallå!

Förlåt för en kass uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte orkat.Jag har inte gjort något speciellt alls, har bara tagit det lugnt, jag vaknade runt ett, skönt att få sova ut måste jag säga, men sen har jag bara ätit och suttit här faktist.Sen var det meningen att jag skulle ut med Robin efter han hade kört klart, han övningskör alltså.Då somnade jag en timme,och det var verkligen skönt.Men sen orkade varken jag eller han göra något, trött och har huvudvärk så vi bestämde oss för att vara imorgon ist.Jag skulle tro att kvällen ser ut att bli lugn som tidigare, ska käka god mat när pappa och Carro kommer hem iaf, sen blir det väl kika på någon film skulle jag tro.:)

Typ jag just nu alltså, så himla trött,buhu!!

Kommentarer
Postat av: //Caro

Kult mønster på bloggen :D



Se bloggen min? www.diamondfantasy.blogg.no



//Caro

2010-06-14 @ 19:28:41
URL: http://diamondfantasy.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0