ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!

Hallå Hallå!

Dagen började med att jag klev upp runt kvart över sex, då fixade jag mej och sånt.Sen skjussade Carro mej till Pontus för att Jenny hade ju sovit där, vi kollade lite på tv och åt frukost.Sen runt nio tiden så kom Jenny och hennes mormor och hemtade oss så åkte vi till Bollnäs för att samlas.Vi åt först lite tidig lunch och sen kollade vi på bildspel på dem som gick ut, alltså studenterna på HR.:)Sen åkte vi upp till hallen för att träffa alla folk och kolla på student tåget osv, bästa Nathalie var också där, så det var riktigt kul!:)

Jag har nyss käkat mat och bytt om till mjukis kläder för jag fryser, vädret är tråkigt, men det ska inte få förstöra min kväll, utan senare blir det utgång med Robin,Jessica,Elin och Alexandra, blir först vågbro senare i stan;)Jag måste nu börja fundera på vad jag ska ha för kläder på mej, jag står över klackskor iaf, jag har ont i fötterna!!
Puss & Adjö så länge!


PLUS JEANS JACKA!=)




Kommentarer
Postat av: moa

super snygg!=)

2010-06-13 @ 02:20:03
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0