11/3-10

Hejsan!

Idag tog jag en riktig sovmorgon ända till ett och gud så skönt det var!Sen klev jag upp och gick ner och käka och sen satte jag mej vid datorn ett tag.Och sedan gjorde jag mej i ordning för att ta bussen in till stan,sen skulle jag byta buss för att åka hem till Jenny,men på vägen dit så smsade vi och hon pallade inte vara ute och jag tyckte det var så fint väder,var ju liksom 8 plusgrader och det var skönt ute,så vi strunta i att va och jag tog bussen in till stan igen.Jag tog en promenad till faster och kusin istället och där blev det att vi käka tacos och jag lekte såklart med hundvalpen och sen såg jag på tv också så det var riktigt trevligt:)

Senare så ringde Jenny mej och frågade om vi skulle vara och det velade jag självklart så hon kom och hemtade mej med bilen och sedan åkte vi till hennes mormor för att gå ut och gå med hennes hund, verkligen en söt liten vovve,bra med mortion fick vi också eller lite iaf:)Sen efter ett tag tog vi bilen ner på staden för att möta Johanna och Jens,verkligen längesen man var med dem nu.Dem åt först på sibylla sen åkte vi för att hemta Jenny lillebror och sedan släppte hon av oss i stan.Jenny åkte vidare hem och jag,Johanna & Jens satt mest och pratade och skrattade även en hel del, så det var vart en trevlig kväll till slut

Nu är jag hemma som jag varit sen nio men endå,sitter här och äter blåbärstrut glass,skit gott!Jag blir väl sittande här hela kvällen förmodligen,blir nog att se dem sista avsnitterna av tusen bröder,dem är så jävla bra;)


Kommentarer
Postat av: Robin Johansson

haha ja :D

2010-03-12 @ 13:16:02
URL: http://robinjjohansson.blogg.se/
Postat av: Robin Johansson

svar: Aa : ) Hör av er sen :)

2010-03-12 @ 14:16:01
URL: http://robinjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0