17/3-10

Hejsan!

Praktiken gick bara bra idag och dagen gick väldigt snabbt faktist och på lunchen gick jag till farmor och farfar och åt, där var också min kusin Emelie och hennes kille så det var trevligt, blev att snacka massa skit också.Runt halv sex tiden när jag äntligen hade slutat så gick jag till busstorget och mötte Madde, vi väntade sedan på bussen som skulle ta oss till broberg.Vi gick till min farmors bror och fikade, han blev så glad att vi kom så det var kul.Efter det så tog jag bussen hem och hon bussen till stan.

Kom hem och åt mat och nu sitter jag här och kikar runt litegranna och inväntar Andra Avenyn,snart en timme kvar bara.Tror jag ska göra lite nudlar som jag kan äta till faktist.
Och nu har jag bestämt mej för att göra ett CV nån dag som jag kan lämna in på Hemköp för att få söka sommarjobb,så jag kan ju alltid hoppas på att dem väljer mej eftersom jag praktiserar;)

bjuder på lite gamla oseriösa bilder på mej & Madde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0