2 förlånga månader:(


Andreas varför kommer inte du hem ?
det satt alla vi och tänkte på..
sen knackade det på dörren och prästen var här
han sa att andreas strömlund inte längre finns med oss?
att du är död? vad fan ska man säga...
vi brast ut i tårar det här får inte hända..
inte vår andreas, det får inte vara sant!
min kära han finns inte mer...
24 januari 2010, det var då du lämnade oss och for upp till himlen..
det var emot din vilja men nu finns det bara minnen, jag sätter mig ner
och kollar på våra bilder. jag kan höra hur ditt namn viskas i vinden..
du finns inte här men du finns i mitt inre!!!
du skulle fylla 19 varför tog det stopp..
varför skapar man liv när man ändå ska dö?
varför kommer sommaren när det ändå kommer snö....
du var en ängel..du kunna busa till det men var ändå en ängel,
du var alltid glad och full av energi.

2010 den 24 januari, kommer föralltid vara en dag vi minns..
det var den dagen då du lämnade våran värld.
kan inte fatta hur det blev såhär för utan dig nu så känns allt
så jäkla tomt.
vrid tillbaka tiden för att livet går för fort!!
jag kommer aldirg glömma vad dom sa i telefonen..
varför just du ? och varför just nu ?
du var bara 18 år dit liv var kanppt slut..
du förtjänar något mycket bättre än det här.
så jag hoppas du har det bättre där du nu är!
allihopa saknar dig, du kommer aldrig att bli glömd.
fast du längre inte finns här kan vi höra din röst.
vi ses på andra sidan eller i nästa liv?
så andreas strömlund vila i frid :'(
jag minns din begravning som igår, tårarna rinner...
den vackraste jag nånsin sätt,precis som du vela ha det,såg du?


Kommentarer
Postat av: nina

åh, han hade ju hela livet framför sej :(

vad hände med honom?...

2010-04-09 @ 01:00:54
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0