Andra Avenyn väntar..

Har precis kollat klart på film och jag kollade på chabella(stavas?)den har jag även sätt förr i aulan i skolan, men den är faktist roligt och bra tycker jag,haha!Och medans jag satt och kolla så kom jag på att det är Andra Avenyn idag klockan nio dock bara tio minuter kvar och det gjorde mej happy igen,hur kunde jag glömma det?Tur att jag kom på det iaf,håller inte koll på dagarna nu när jag varit sjuk och hemma;)Nu ska jag gå ner och göra ordning en skål med glass och coolasås igen,jag borde inte, men måste ha nånting till,men sen ska jag skärpa mej!
Men nu måste jag skynda mej ner innan det börjar på tv,jag lägger in ett nattinlägg(tror jag?)..

bild sen tidigare när jag åt,mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0