äntligen hemma!

Hej igen;)
Nu är jag äntligen hemma,tog bussen in till stan vid 2, då hoppade Madde också på,vi fortsatte att åka till rece centrum där vi klev av och väntade på att Krille & Angelica skulle komma.Jag har alltså inte träffat han på över 1 år för han är bosatt på gotland för tillfälle och jag kan säga att det var hur skönt som helst att få se honom igen efter sån lång tid.Det blev bara en snabbis, men det var bättre än ingenting,säger bara ÄNTLIGEN!!Sen kom Jenny och Pontus dit.Jag och Madde åkte med dem till öb för att köpa en pulka,sen skjussade vi hem henne.Vi åkte och hemta täckbyxor sen for vi iväg till stamvägen och lämnade bilen.Sen satte vi fast pulkan bak på skotern,där skulle alltså jag sitta och dras med,haha.Men det höll inte länge tills vi satt 3 st på skotern,mycket snabbare!Vi åkte till röstentjärn och tänkte grilla,men när vi kom dit hade solen precis gått ner,det var kallt och det va inte lätt att få eld.Så nästan direkt tillbaka då hemtade pappa mej.Nu är jag äntligen inne i värmen,har precis badat så nu fryser jag inte längre,skönt.Nu väntar vi på att Carro ska komma hem från valbo så vi kan äta tacos tillsammans,mys.Resten av kvällen tillbringar jag nog bara framför datorn tror jag,om ingen skulle höra av sig och vilja göra något såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0