bad tajm:)

Tjena!

...Idag vaknade jag runt halv 12 nångång, då kom pappa in och frågade om jag kunde passa William medans han åkte och hemtade Carro och det är självklart att jag kunde.När dem kom hem så blev det att vi käka.Sen tänkte jag ta med han ut i pulkan en sväng,men det är så blött och nästan asfalt överallt,så det var ju synd..Nu har jag precis spolat i ett skummit bad, så ska alldeles strax lägga mej och njuta!Ska även ha i hårinpackning i håret och sånt,mys!Och senare ikväll så kommer Madde hit,hon är i valbo nu som sakt,hon ska även sova här,vad vi gör har vi inte hunnit planera ännu, men nått kul blire väl!Jag slänger även upp någon bild under kvällen,så håll utskik:)
en ofrääääch bild på mej,men nu äre badtajm för min del:)
och snart måste även min ögonbryn noppas märker jag,HAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0