choklad är mums!

Hejsan;)
Idag blev det praktik från 11.00 till 16.50, skönt att sluta lite tidigare iaf. Har inte varit en sån dära super jobbig dag, skönt med tanke på hur trött jag varit idag.Jag och praktikanten tog oss även en fika på lunch rasten,så det var trevligt,kinderna nästan ruttnar bort av skratt;)Har även fått reda på att jag ska få ha praktik enda till påsklovet så det blir skönt, hellre de än att sitta och plugga i skolan,jag är verkligen trött på det.Men jag ska iaf ha en vecka sportlov som alla andra:)!Aja,tog bussen hem vid kvart över fem, nu har jag precis ätit mat och nu sitter jag här och proppar i mej choklad och det är ju nästan farligt gott,fan beroende framkallat skulle jag vilja påpeka:).Nu längtar jag bara tills klockan ska bli 9, så Andra Avenyn äntligen ska börja igen! Nån mer än jag som längtat efter det?;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0