fix,tv & mat!

Nu sitter jag här alldeles nybadat och frääääch och kikar runt lite på bloggar och väntar tills att maten ska bli klar,det blir potatis,kött & sås, riktigt smaskit men det tar ett tag till eftersom vi ska äta fem,när Carro slutar.

Jag hade faktist tänkt att jag skulle åka ner till staden för att köpa hårfärg,men det kanske inte var så smart endå eftersom att jag ska köpa ett brunt löshår av en kompis som heter Lina och då blir jag endå tvungen att färga det svart så då väntar jag hellre och gör det på samma gång så det blir jämt och fint.Så jag får vänta ett tag med det.

Men nu ska jag göra mej ordning lite och sedan gå ner för att kolla på tv med William, eftersom pappa håller på med maten och ska hemta Carro om typ 45 min och sen ska vi ju käka,vi hörs senare!

en gammal bild sen han var ute och åkte pulka med Carro,hihi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0