Godmorgon!

Godmorgon!

...Som sakt så bloggade jag inte igår jag hade tyvärr ingen ork och jag var trött.Jag och Jenny tillbringade våran kväll ute igår, först åkte vi bil med papy och någon tjej och sen släppte han av oss på stan, vi gick en runda bara och sedan tog vi en promenad hem till hennes syster och sen vidare hem till henne,skönt att gå på kvällen,vi va väl hemma runt kvart i 12.

Och klockan är bara snart tio och vi är vaken det är ju helt sjukt?Men ibland är det skönt att vara vaken i tid också,vaknar man så gör det skönt att vara vaken i tid.Snart ska vi gå ut och göra något, solen lyser in igenom fönstret, hoppas det är lite skönt ute iaf, än så länge är det ju bara morgon:)
Jag bloggar mer senare gott folk.

en gammal bild på mej, ge mej soooommar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0