Hej mina kära läsare!


Textstilen är gjord av http://eswalander.se/

Idag vaknade jag drygt för en halvtimme sen.Nu sitter jag i sängen och kollar lite här på datorn innan jag ska börja göra mig i ordning för stan,jag tror jag ska ta ett bad före, för jag har ju god tid på mej bussen går inte förns 12. Jag har precis druckit ett glas juice för att pigga upp mej,riktigt gott! Jag ska bara in till stan en snabbis för att först hemta mina pengar hos Madde sen ska jag vidare till staffan skolan för att hälsa på Robin och lämna hans saker.Åker hem vid kvart i ett igen skulle jag tro och då ska jag bara käka och så sedan åker jag med pappa & William till Bollnäs.Nu ska jag fortsätta kika runt lite och sedan ta mej ett bad, hörs senare efter frukosten och allt!
PJUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0