inväntar Robin:)

Godmorgon!

Idag vaknade jag upp hemma hos Robin med han och Rasmus.Pappa skjussade hit mej igår kväll.Vi tillbringade våran kväll framför tv en stor del,sen var vi även ut en sväng och träffade Elin.När vi kom in så låg vi bara och pratade och sedan kom Danne hit en sväng,fortsatte kolla på tv och så.När han hade åkt hem så la vi oss i sängen och kollade på olika filmer på datorn,mys

Rasmus har åkt hem redan,han skulle med bussen tidigt hem eller egentligen vid 12,men vi hann inte ens vakna innan han hade åkt.Nu sitter jag här hemma hos Robin helt själv,han är hos sin mormor så kommer väl om en stund.Då ska vi gå ner på tempo och köpa lite godis!Nu ska jag ta och lägga mej i sängen och kolla på tusen bröder, vi hörs senare när jag är hemma!
PUSS


Fick även reda på att Nathalie åkte in igår IGEN på sjukhuset,
jag förstår ingenting,jag hoppas bara allt kan bli bättre,jag orkar inte.
DU SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN!

FAN FAN FAN,VARFÖR JUST DU?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0