med Jenny!

Hejsan!

Jag skulle ju som sakt blogga efter jag hade badat men det hann jag inte,jag klädde bara på mej och sen åkte jag med pappa och William på dollar och öb,för jag orkade verkligen inte åka buss.Sen skjussade han mej hem till Jenny och då åkte vi direkt med hennes syster till Enånger till deras stuga.Vi satt mest och pratade och kollade runt lite där ute, så mysigt.Vi kom hem för ett tagsen, nu är vi hemma hos Jenny.Sitter och väntar på att hon ska locka håret klart sen är det min tur att platta håret och sminka mej om jag nu orkar..Vi ska väl antagligen ut om ett tag, tror vi ska träffa hennes pojkvän Pontus också.Jag ska även sova hos Jenny inatt,men nu ska jag vara social med henne ett tag,jag bloggar förmodligen mer senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0