praktik nästa..

Hej på er!


Har knappt sovit nånting inatt, jag kunde verkligen inte somna så nu har jag riktigt ont i huvudet.
Jag klev iaf upp vid åtta och sen dess har jag ätit frukost och gjort mej klar lite och suttit här och lyssnat på musik.På lunchen idag ska jag gå till faster och äta mat.Och just nu vill jag inte vara hemma, både pappa och Carro har magsjuka det började inatt för dem och William hade det igår och jag ska fan inte ha det så jag ska sprita händerna hela tiden och hoppas på att jag klarar mej,magsjuka är ju det värsta som finns, blääää!Jag hoppas bara jag orkar jobba hela dagen med min huvudvärk annars så äre bara för mej att ta bussen hem, sånt som märks..Nu ska jag lägga mej i soffan framför tv en stund och vila tills jag måste ut till bussen,jag bloggar när jag är hemma igen:)


Kommentarer
Postat av: ellen

SV; Okej gör de då :)

tack va gla jag blir & detsamma :)!<3

2010-03-18 @ 17:37:35
URL: http://eswalander.se/
Postat av: ellen

SV; Okej ^^

Ne men de är fin design då äre kul & läsa tkr ja :D haha. Har inte så många ideér precis men kan adda den nästa gång ja loggar in, brukar inte va inne på msn så ofta :P

2010-03-18 @ 18:42:36
URL: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0