sängen snart..

Hej på er!

Sen dess att jag bloggade sist så har jag kollade lite på tv och suttit här bara.Kom precis ut från badrummet, tog mej varmt och skönt bad.Nu sitter jag här och lyssnar på musik bara.Hade inte tänkt sitta här framför datorn länge till, jag är så sjukt trött efter allt jobbande tyvärr.Jag ska kika klart det sista nu och sedan ska jag gå och borsta tänderna och fixa saker inför imorgon, behöver som tur är inte göra matlåda iaf, farmor är gullig och bjuder på mat imorgon också, det blir alltid något gått, hihi.Vi hörs vidare imorgon bitti när jag vaknat, imorgon får ni också bilder från färgningen och sånt, ha det bäst och sov sött alla!

Morgondagen kommer se ut såhära:
Praktik från 10.30-17.30.
Hem och färga mitt hår & löshåret och
sy fast clipsen och bada.
Och sen förmodligen åka till Robin!

PJUUUUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0