trött trött trött

Hej mina kära läsare!

För ett tagsen så damsög jag rummet och jag kan börja med att säga att det var välbehövligt och sen hängde jag in kläderna som låg på golvet i garderoben snyggt och prydligt,men det kommer se lika hemskt ut imorgon, men whatever.Jag behöver egentligen damma också, men det orkar jag inte hålla på med nu så det blir förmodligen imorgon skulle jag tro, jag måste verkligen försöka göra det.:)
Och jag är så himla sugen att bara dra ut och gå en promenad, men det finns ingen som kan och jag orkar inte åka in till stan för det, så imorgon mot kvällen kanske jag drar med mej Jessica på en promenad, hon plugga nu så!

Nu ska jag kolla leta någon dvd film att kolla på, får se vilken det blir,förresten kom med förslag på filmer som jag kan tanka ner pappa dator?
Min är tyvärr för seg på det, det måste ske en formantering snart!
Jag ska försöka att slänga in någon bild på rummet imorgon också;)
jag är trött trött trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0