tusen bröder:)

Sen jag kommit hem från Robin har jag ätit mat med familjen,hängt in rentvättade kläder i garderoben, plockat undan på rummen och kollat på spårlöst och även ätit kvällsfika,jag känner verkligen att jag skulle vilja åka och träffa mina kusiner,mostrar och farbröder som jag inte sett sen jag var liten,det måste jag få tid att göra nån gång framöver.

Just nu sitter jag här och kollar på tusen bröder,på dem avsnitterna jag inte sätt än så länge och proppar även i mej lite godis som jag köpte tidigare idag,jag som skulle sluta äta gosaker?JO TJENA SARA!..Och det finns verkligen inte ord som kan beskriva hur trött jag är,men det är inte så konstigt med tanke på att vi sov 3 st i Robins säng inatt, Rasmus sov ju också där, det var sjukt trångt och obekvämt så jag har knappt sovit en blund.Och huvudvärken tar över all min ork, så jag ska väl bädda ner mej om ett tag skulle jag tro,eller rättare sakt jag ska!

Här kommer en bild på min otroligt söta lillebror,han är bara för go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0