dagens outfit

Hej på er!

Idag klev jag upp vid halv sju och gjorde mej i ordning och åt frukost så sjukt trött man var,sen bar det i väg till skolan.Det gick bara bra idag, hade bara 2 lek och mat, sen tog jag och Jenny bussen till trafiken, först hade vi möte, och det gick som det gick.Sen så träffa vi Natha och roa oss med henne, super kul!
Gick därifrån redan vid halv tre så vi tog bussen till station.Kom hem runt fem,sen dess har jag äntligen fått mina clips så pappa var och hemtade ut dem på alen sen matat william och kikat på tv.Ska alleles strax äta god mat med familjen och sen ska jag bada och därefter sy fast clipsen.Bloggar mera senare!
Dagens outfit:

skjorttunika-
gina tricot
linne-jc
lackleggings-nelly.com
nit skärp-gina tricot
hade dock bara hårband på bilden,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0