tråk!

Hej på er!

Vaknade vid 12 idag, då var jag ner och åt mat.Sen satt jag vid datorn en stund och sedan satte jag i löshåret och gjorde en inbakad fläta i luggen.Nu sitter jag här och har så jävla tråkigt, skulle vara med Jenny men det skulle inte ha blivit länge för hennes mamma fyller år så just nu gör jag ingenting.Det är skönt ute, det är inte kallt.Funderer på att ta en promenad till Mia och Kevin ett tag och hälsa på, tills nån hör av sej och kan umgås med mej, inte så roligt att bara sitta och göra ingenting, tänkte ta en promenad med William, men nu ligger han och sover.Får se hur jag gör om jag drar dit, nu ska jag sminka mej och byta kläder iaf.Jag bloggar mera senare!
PUSS!

Ska han bli innebandy proffs som pappa elr?haha;)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tjaba! Du vet väl tv-serien ''House''? Nu blir tv-serien ett spel som kommer ut den här månaden. Jag har lagt några bilder på spelet på min blogg, gå gärna in och kommentera vad du tycker hur spelet kommer vara och ifall du kommer vilja köpa den :)



Tack ska du ha! ;)

2010-04-08 @ 14:21:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0