trött trött trött

Hej igen!

Förlåt för ett sent inlägg, men datorn hakade upp sig rejält för en stundsen.Nu har jag precis kommit ur badet, riktigt skönt var det!Innan de så färgade jag mitt hår och löshåret.Just nu sitter jag här med ett glas dricka, en chips påse och lite godis och njuter av ledigheten, humöret är inte på topp men jag försöker se det bästa ur situationen.Verkar inte bli att jag ska nånstans ikväll synd nog, blir väl bara sitta här hemma och ta det lugnt antar jag,synd nog att jag sitter själv och tråkar,tyvärr så blev det ingen bild på mitt hår, den bilden jag tog raderades tydligen så och löshåret hänger på tork, så det blir bild imorgon;)

jag innan praktiken, dock synns bara tröjan, till det hade jag jeanstajts!

Hazba på jobbet, hon vill icke vara med på kort.

mina två hårfärger!

godis,chips och coola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0